Каталог статей Chytayka

Белый каталог бесплатных статей

Разместить статью

Forex [48]
SEO [55]
UcoZ [0]
Авто и мото [148]
Бизнес [168]
Бытовая техника [53]
Вокруг нас [26]
Дети и родители [51]
Духовность [11]
Закон и право [24]
Здоровье и медицина [120]
Интернет [92]
Карьера [3]
Компьютеры и оргтехника [85]
Красота и здоровье [28]
Kулинария [24]
Культура и искусство [33]
Маркетинг [12]
Мебель [18]
Металлы [3]
Мир глазами журналиста [10]
Мобильные телефоны [17]
На злобу дня [6]
Наука и образование [62]
Недвижимость [76]
Непознанное [8]
Нефтепродукты [1]
Оборудование [72]
Общество и политика [11]
Отдых [36]
Отношения [16]
Продукты питания [12]
Промышленность [23]
Работа [29]
Разное [35]
Религия [2]
Семья и домашний очаг [77]
Строительство и ремонт [266]
Товары и услуги [117]
Туризм и путешествия [51]
Текстиль [3]
Технологии [12]
Хобби и увлечения [38]
Украшения [2]
Уход за собой [27]
Финансы [88]
Физкультура и спорт [19]
Статья на тему «Бизнес»: Бізнес на канцтоварах оптом

Бізнес на канцтоварах оптом

Обсяги сегментів канцтоварів для офісу та для школи збільшуються з різними темпами: швидше ростуть офісні канцтовари оптом - 17-19% на рік, канцтовари оптом для школи - на 10-12%. Основні особливості канцелярського ринку України - довгий ланцюжок від виробника до кінцевого споживача і поки що недостатній розвиток сегмента офісних канцтоварів.

Розвиток ринку канцелярських товарів почався в Україні в першій половині 90-х років, коли вітчизняний ринок став наповнюватися імпортною продукцією. Канцтовари іноземного виробництва дуже відрізнялися від тих, до яких звик вітчизняний покупець, причому не тільки дизайном або різноманітністю використовуваних форм і кольорів. Багато канцелярських приналежностей не мали на той момент застосування в нашому діловодстві - такі, наприклад, як степлер, без якого уявити собі сьогоднішні контори досить важко.

Приблизний річний ріст споживання канцтоварів оптом - 15%. Але в порівнянні з західними країнами попит залишається низьким. Наприклад, асортимент канцтоварів, який користується у нас широким попитом, становить приблизно-3 тис. найменувань. Західні компанії в середньому мають асортимент в 5-7 тис. позицій, а великі дистриб'ютори канцелярського приладдя пропонують своїм споживачам разом із супутнім асортиментом до 15 тис. найменувань продукції.

Сам папір за якістю підрозділяється на три класи: А, В і С. При цьому українські виробники офісного паперу займають зараз близько 80% внутрішнього ринку. Проте в Україні поки виробляється в основному папір класу "С", який, у свою чергу, істотно поступається за якістю фінського та європейського паперу аналогічного класу.

Досить великий обсяг ринку канцтоварів, припадає і на частку письмового приладдя, які в основному імпортуються, оскільки це дуже складне, автоматизоване і дороге виробництво, для заснування якого потрібні величезні інвестиції. Наприклад, щоб зробити автоматичну ручку, треба організувати виробництво стрижня, пасти, кульки, наконечника і т. д. На першому місці з виробництва письмового приладдя знаходяться європейські, далі - азіатські, а вже потім українські виробники.

Елітні канцтовари - це категорія товарів високої якості та оригінального дизайну. Такі канцтовари, як правило, оформлені в дорогу святкову або подарункову упаковку і відносяться до товарів підвищеного цінового ряду. Так, наприклад, вартість подарункової ручки може становити від 400 грн. до 10000 грн., і це не межа. В останні роки з урахуванням бурхливого розвитку української економіки і банківського сектора, канцтовари елітної категорії користуються великим попитом, який стрімко збільшується з кожним роком. Причому попит на цей вид товару зберігається приблизно на однаковому рівні протягом усього року. Так, великі компанії і холдинги дарують своїм співробітникам і партнерам всілякі бізнес-сувеніри (як правило, ручки і блокноти), календарі та інше подарункове офісне приладдя, кілька разів у році. Однак українські виробники дещо відстають від європейських за дизайном та якістю. Наприклад, по папках-кутиках, з точки зору прозорості та насиченості кольорової палітри, європейські виробники поки випереджають вітчизняних. По папках з м'якого пластику (папки-бокси, папки на гумці, на кнопці і ін.) Дизайн і колірна гамма у європейських і азіатських виробників ширше і різноманітніше, ніж у українських.

Вироби з жорсткого пластика - лотки, вертикальні папки, олівці, корзини для сміття і ін. - Це найперший вид продукції ринку канцтоварів, з якого почали українські виробники. Таку продукцію невигідно імпортувати. При транспортуванні виробів з жорсткого пластика везеш повітря, сума інвойса невелика. Внаслідок високих транспортних витрат і митних платежів продукція стає майже в 2 рази дорожче. Папки-реєстратори (картонні і пластикові), в сукупності займають близько 13% ринку. В Україні виробляються клей і коректори. Це теж велика частка ринку. Тут в основному представлені зарубіжні виробники - як європейські, так і азіатські. Діркопробивачі, степлери в Україні також не виробляються, оскільки це складний технологічний процес.

Канцтовари оптом

Для довідки: Канцтовари оптом в Україні з широким асортиментом продає компанія "Віолекс". Роздрібній сайт компанії: www.violex.kiev.ua

До асортименту шкільної та дитячої канцелярської продукції можна віднести наступні товарні групи: зошити, альбоми, щоденники, шкільні папки, обкладинки для книг та зошитів, папір кольоровий, картон, олівці кольорові, фломастери, пенали, лінійки, трикутники, транспортири, циркулі, готовальні, фарби, пензлі, крейда, пластилін.

У сегменті шкільного канцелярського приладдя одним з найбільш цікавих на сьогоднішній день є ринок паперово-білової продукції. Цей ринок в останні роки безперервно зростає, причому збільшується пропозиція як товарів вітчизняного виробництва, так і імпортної продукції. Одна з найважливіших товарних груп шкільних паперово-білових виробів - зошити.

Обсяг українського ринку зошитів в минулому році зріс на 19% в натуральному вираженні. Частка загальних зошитів, як у вартісному, так і в натуральному вираженні збільшується. Цікавою особливістю ринку зошитів є те, що, за офіційними даними, обсяг експорту зошитів вище обсягу імпорту в 3,5 рази.

У сегменті шкільної канцелярської продукції присутня сезонність продажів: найбільш активно товари розпродаються з середини літа до початку осені.

Експерти вважають, що канцелярський ринок у найближчі роки чекає значне зростання. У результаті аналізу ситуації стає очевидно, що нарівні із загальним зростанням економіки зростання споживання канцтоварів оптом і офісного паперу буде також зростати пропорційно загальному зростанню. За оцінкою експертів ринку, українці будуть збільшувати закупівлю канцтоварів протягом найближчих 5 років приблизно на 20% щорічно. Зростання обсягу ринку буде забезпечене, насамперед, за рахунок збільшення споживання товарів для офісу та форматного паперу. Споживач, в тому числі корпоративний, сприймає тепер канцелярські товари як невід'ємну частину своєї споживчої корзини.

Размещена 05.06.2013 | Просмотров: 1376 | Источник: http://violex.kiev.ua

Читайте также:

Магазин обоев. Стоит ли работать в торговых центрах?
Возможные причины отказа в открытии визы
Бартер. Новые возможности для российского бизнеса
Аэродинамическое Открытие Алексея Дзыгало
Преимущества покупки оригинальных деталей автомобиля
Что Такое Портфолио?
Продажа доли ООО
Послеродовая коррекция фигуры в клинике "Шарм"
Спортивное питание - вредно или полезно?
Вопросы налогообложения. Эффективность вашей фирмы